Ännu en söndag i Bergen .

Söndag och ordentlig städdag har vi haft idag. Eller iaf Deb och jag som har gjort vårat men killarna kommer nog hem en efter en snart kan jag tänka mej och städar för det SKA dom göra. En av de har tydligen dragit till Spanien, lite skönt för honom ju..

Vi har inte gjort så mkt mer idag än att slappat. Igår började jag dagen med att träna, ble en sväng på löpbandet och lite. Mkt skönt. Sen åkte jag hem till Deb och fixade mej lite och vi tog bussen vidare till Åsane och gick i affärerna och hittade massa kläder och skor som man bara ville ha haha. Vi gick också en sväng på ikea och käkade mat. Jag åt mina efterlängtade köttbullar (som vanligt) men det smakar alltid lika bra så det var hur gott som helst verkligen : ) Vi åkte sedan vidare till Hordvik med de andra svenskarna och det var trevligt : ) Blev snack, spel och lite gott att äta..  :) Kom hem runt tolv så det blev inte så sent som förra gången., kanske för att det skulle inte blivit bra om vi missade den sista bussen för då skulle vi för det första inte hittat hem och för det andra skulle det tagit upp mot kanske två timmar att gå hem haha ; )

Imorn äre dags för jobbvecka igen och jag ska till ett nytt ställe, får se om jag hittar haha ; ) Sen träning efter det och det ser jag fram emot..

Sänder en stor kram till alla där hemma för det är ju trots allt Alla Hjärtansdag idag <3 Hoppas ni har haft en bra dag!

Nu äre dags att skära lite frukt och kolla på film..
// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback