Första träningsveckan avklarad .

Jaha, helg igen och här sitter vi och har fredagskos på hög nivå : ) nötter, te och vatten haha. Jobbet rullade på idag också för att det var fredag såklart. Åkte hem och bytte om för att sedan åka ner till stan och testa ännu en ny träning och denna gång blev det pilates. Allt jag har testat har varit bra hittills så det är så bra  :) Trodde inte jag skulle tycka om allt jag har varit på. Spinningen var hur kul som helst och jobbig framför allt, yogan var väldigt avslappnande och pilates kändes väldigt mkt i kroppen eftersom att man gjorde varje övning ganska länge fast på olika sätt. Ja, inte så lätt att förklara kanske men haha. Yoga och pilates ska jag fortsätta med för att försöka bli lite mjukare i kroppen för så stel som jag är kan man inte va. Det är inte kul alls haha ;) Får se om det har gett något sen när jag åker hem. Och så var det Figur också och det ska jag definitivt gå på igen. Älska ledaren där då :) En väldigt glad prick :) Det gillas också!

Har några fler grejer jag ska testa på som Figur puls, Boot camp, Impuls m.m. Kommer inte ihåg vad som finns haha. Men det är gött att jag har något att göra nu och att jag har tagit tag i det! :)

All denna träning har resulterat i hur mkt träningsvärk som helst i varje muskel sen i söndags men det är väl skönt att man känner att man har gjort något..

Imorn får jag se vad som händer, beror på när jag vaknar vad jag ska träna om jag hinner med någon träning överhuvudtaget. Hoppas det iaf. Sen ska jag ner till stan och kolla om grönsakstanten är där och har något att sälja till mej. Var några veckor sedan nu och jag är så sugen. Det skulle va väldigt gott faktiskt.

Nej, nu ska Deb och jag lägga oss i sängen och mysa lite  ;) Läste ut ytterligare en bok igår. Går väldigt fort med mitt bokläsande nu. Har läst ut 5-6 böcker på 1,5 månad nu och det är INTE likt mej ska jag lova er. Från att inte läsa en enda på flera år typ haha.

Ha en bra helg! Det ska vi ha.. :)
Go helg! Som vi säger här i Norge!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback