Kjempebra helg !

Jaha, då var det söndag igen! haha.

Igår blev det som sagt inflyttningsfest hos grabbarna och det var hur kul och trevligt som helst : ) Jag kollade fel på tidtabellen när bussarna gick så det slutade med att vi fick gå hem från Sandviken och det tog ca 45 min. Jag traskade i min klackskor men det gick väldigt bra faktiskt.. Hade kanske inte tänkt att stanna så länge som det blev men var ju så kul så kl bara gick. Var hemma runt 03.15 efter att ha åkt nattbuss från sentrum för 60 NOK. Det är fan inte billigt men men. Hur ofta gör vi det och vi kommer säkert inte göra det någon mer gång liksom.

Vi bestämde oss för att försöka träffas oftare nu och hitta på olika saker tillsammans.. Så kul att man har några fler man kan umgås med nu som är från Sverige! :)

Har unnat oss väldigt mkt denna helg till skillnad från vad vi brukar göra och det har varit en kanonbra helg verkligen : )

Idag när vi vaknade runt 12-tiden blev det en väldigt god frukost och efter det gick vi ut och satte oss i solen som sken och det var så varmt och skönt. Hoppas att det kan hålla i sig nu så snön kan få smälta bort.. Vore underbart isf. Tänk er vår nu! Det vore inte helt fel, tycker Deb och jag iaf..

Deb har precis varit igång och lagat scones nu och så goda dom blev : ) Snart blire att laga mat och kolla på de nya avsnitten av The Hills och The City..  Vi ska alltså ladda för en ny vecka med massa jobb..

Tack för kvällen igår alla som var med! : )
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback