Nu är det helg! :)

Wiie, redan helg och det är bara tordagkväll, det gillas! Vi är lediga imorn för det är planläggninsdag. Så skönt att få sova ut och inte behöva ställa någon klocka.. Jobbet denna vecka har rullat på väldigt bra och har faktiskt varit en av de bättre veckorna så det är skönt.

Fick ett nytt sms från Roar om fotbollsträningen ikväll och den är inomhus pga snöstorm tydligen haha. Norrmännen vet inte vad snöstorm är märker man ju men men det gör inget. Roligare inne än ute i detta väder iaf. Jag ska va lat och ta bussen till Landås och tillbaka för det är iskallt ute idag. Men så kul med träning, var ett tag sedan eftersom att jag har varit lite småsjuk och nu smittat Deb haha ; )

Imorn blire som sagt en sväng till stan och fixa lite. Träffa de andra brudarna på stan också och sen slappa på kvällen.. Kommer förhoppningsvis bli en mkt mkt bra helg. På lördag drar vi oss till Sandviken på inflyttningsfest och sen på söndag är det vår städdag så det blir lugna gatan då. Låter som en kalasbra helg så det ska vi se till att det blir också..

Nu har jag skrivit massa onödigt så nu ska jag sluta och äta apelsin och sen gå och byta om och göra mej redo för träning.. Hoppas ni får en bra helg där hemma!

Måste säga GRATTIS till min älskade kusin Sara Svensson som fyller 19 år idag. Tråkigt att jag inte kan komma på kalaset imorn men ni kan ju tänka på mej när ni sitter och äter massa goda grejer att jag kanske lyxar till det med grösnaker och linser eller något haha ;)

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback