Småsystrarna i Norge!

De klarade av resan utmärkt och kom till stationen när jag var där och väntade på dom så det var ju skönt. Vi tog bussen hem hit, käkade frulle och sen drog jag på jobb. Lediga idag så vi har varit på stan och kollat lite och bara myst. Vi kommer vara med i en tidning som säljs här i Norge också i april någon gång kommer det in. Skulle skriva något man tyckte skulle bli kul med sommaren eller sommardröm eller vad det var och så blev vi tagna på kort i det fina vädret : ) Det var skoj hihi. Ska bli kul att köpa tidningen sen och se hur det blev.. : )

Käkade god baguett på Godt Brød och hade det bra. Lite kallt och blött om fötterna var det men det var det väl värt haha.

Imorn ska jag jobba, får se hur Deb gör. Sen blir träning efter det och sen hem och slappa lite med brudsen igen. Men de ska nog klara sej och hitta på något.. Finns ju massa att göra här så..

Natten inatt då. Blev massa skratt igår innan vi somnade och killarna måste undrat hur kul vi hade egentligen. Fyra tjejer i vårt rum, det är fullt med saker i hela rummet verkligen kan jag lova men det är mysigt haha. Varm natt var det iaf. Nästan för varmt.. Men nu fattar dom iaf hur kallt vi har det här för dom klagade igår när vi skulle sova och allt så hihi.

Nej, nu ska jag dricka min varma saft som Bellis fixade till mej och sen ska vi snart krypa ner i sängen. Iaf Deb och jag, eller iaf jag. Har inte skrivit så mkt vettigt så får bli ett bättre inlägg om några dagar.

Hoppas allt är bra med er där hemma, vi njuter här i Norge och har det så bra med våra syskon : ) Kul att dom kom!! :)

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback