Sverigebesök .

Jobbet har gått bra och allt rullar på. Idag är det en vilodag för mej, har sån träningsvärk i benen och armarna men det är ju skönt att jag känner att jag har gjort något iaf.

Snackade precis med Julia. Hon och Bellis har efter någon månads snack äntligen tagit fingrarna ur röven och bokat biljetter hit. De kommer på måndagmorgon och åker på fredagmorgon. Ska bli kul att träffa dom :) Så nästa vecka kommer vi alltså ha två inneboende i vårt rum haha. Det kommer va fullt med jenter här alltså haha.  ; ) Får se vad dom ska hitta på om dagarna.. hihi. Jag gillar iaf att dom ska komma!! :)

Nu ska jag käka lite frukt och dricka varm choklad tänkte jag :) Skriver igen efter helgen eller något. Se vad som händer denna helg.

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback