Träningen är igång!

Tisdag och både Deb och jag är lediga idag. Känns lite konstigt att inte behöva va hemma själv haha. Det är ingen som har ringt till någon av oss idag men men. Har jobb onsdag-fredag nu iaf så det är skönt.

Igår var jag på en ny barnehage som jag gillar massa. Trevlig personal och allt så det rullade på väldigt bra. Tog bussen direkt till stan efter det och tränade lite och det fick bli spinning och det var kul men hur jobbigt som helst.. Men jag klarade mej igenom hela och det är jag stolt över. Det lär bli spinning flera gånger! Idag ska jag träna igen och tänkte testa på yoga om det är den tiden som jag tror att det är. Kommer bli spännande att se hur det kommer gå för mej haha. Men har alltid velat pröva det så varför inte i Norge när man inte känner någon? haha.

Skriver någon annan dag hur det gick för mej.. Nu ska jag hitta på något annat att göra.
Ha en bra dag!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback