Tyst i huset .

Fredagkväll och Deb och jag sitter själva i vår ensamhet i stuen och tycker det är lite tyst utan våra småsystrar som åkte hem i morse. Men vi klarar oss, jag får ju träffa Julia om 2 månader igen haha ; ) Idag äre exakt 2 månader kvar till jag kommer hem till lilla Vimmerby igen. Det kommer gå fort så snart ses vi alla där hemma! :)

Har varit en kanonbra vecka med härligt besök men idag vid sju följde jag med dom till stationen för att säga hejdå. Hoppade på tåget lite efter halv åtta sen bar det av hemåt och nu i skrivandes stund har det några timmar kvar till de är framme i Jönköping och sen ytterligare någon innan de anländer till Vimmerby. En hel dag tar det alltså att komma hem. Men det var det nog värt tror jag för kul har vi haft : ) Hoppas att deras resa har gått bra och bytet mellan buss och tåg och allt haha ;)

Jag började inte jobba förrän 12 idag så har hunnit med mkt idag känns det som och nu sitter vi här och ska dricka te och lite sånt gott : ) Helg nu igen så. Men vi har haft helg hela veckan känns det som så egentligen skulle man väl inte behöva ha helg än men det är ju inte helt fel det heller haha. Får se vad vi hittar på för något. Jag ska väl hinna med ett träningspass imorn iaf är det tänkt. Har skapligt mkt träningsvärk i låren idag efter Figurträningen igår men det är skönt! Lite lugn pilates imorn vore kanske inte helt fel.

Är det fint väder kanske det blir en tur upp på något fjell i helgen men det är sånt som märks men det vore ju inte helt fel i rätt väder iaf. På tal om väder så har vi haft det väldigt skönt idag. Solen har varit framme och det har inte varit kallt alls. Det gillas!!! : ) Men man kan fortfarande inte ta sej fram pga snön men hoppas att det blir lite bättre snart iaf..

Nej, nu har Deb fixat te och idag lyxar vi till det med både honung och melk : ) Liten kaka från jobbet också och så ska jag ner i frysen och hämta vaniljglassen nu : ) Mumma!!
Ni får ha en bra helg där hemma!!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback