Åhh nej .

Nu har jag blivit förkyld, hostar och har ont i halsen och det är inte alls kul :( Men men det är väl så när man jobbar med massa barn som hostar, snorar och dreglar på en dagligen. Åkte iaf till jobbet idag ändå att jag inte var speciellt sugen på det i morse. Men jag tog bussen till Kristianborg och åkte hem vid elva igen. Dom tyckte inte jag skulle vara kvar där och smitta ner barnen så blir troligtvs inget jobb för mej imorn heller. Tråkigt jag vill jobba. Det är inte kul att va ensam hemma och ledig.. Men kan inte göra något åt det.. Missar alltså träningen idag också..

Just nu sitter jag och tittar på tv men ska snart gå upp på rummet och hämta min bok och läsa lite eller något. Här kan jag inte sitta till Deb kommer hem om 2,5 timme. Något måste hända.

Vi gick och la oss i sängen redan vid halv nio igår så har sovit mkt i natt och det var såå skönt : ) Hoppas på mkt sömn i natt också..

Nej, nu ska jag röra mej. Ta en varm dusch kanske eller om man ska vänta med det till innan man går och lägger sej så man slipper frysa? Ja, så får det bli.

Hoppas det är bra med alla er där hemma i Sverige!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback