Brrr..

Vad kallt det är i Bergen idag. Iaf inne i vårat hus. Sitter för tillfället på rummet och fryser ihjäl typ. Min näsa har till och med börjat snora lite så då kanske ni fattar att det inte är skönt att va här just nu hah ;) Men vi klarar oss allt, ska snart käka lite frukt och se om vi hittar något att titta på på internet. Något finns det väl alltid..

Helena ringde mej i morse så jag tog på mej och gick till Årstad och jobbade fram till ett. Sedan gick jag hem för det hade blivit dubbelbokat tydligen så jag skulle inte va där egentligen haha. Men fick ju lite jobbtid där iaf. Sedan gick Deb och jag en promenix och handlade lite och sedan käkade vi :) Stekta grönsaker och linser fick det bli : )

Imorn vet ingen av oss vart vi ska så får vi sitta och vänta då med och se om mobilen ringer till någon av oss. Hoppas hoppas hoppas iaf..

Nu ska jag gå ner och fixa apelsin m.m och mumsa lite på.. Ni får ha det så bra där hemma.

Btw. så åker jag till Egypten med brudarna i april och det ser jag fram emot hur mkt som helst, iaf idag när det är så himla kallt här.. Tänk vad skönt med en strand och massa.. Men det är ju bara lite mer än två månader kvar så det ska väl förhoppningsvis gå ganska fort..

// Sofia

Kommentarer
Postat av: pauline

jag åker om tre veckor... :)

2010-01-27 @ 18:44:56

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback