Helg .

Då var det helg, IGEN. Första för oss tycker jag det känns som eftersom att det ändå var söndag när vi kom förra veckan typ. Veckan har gått ganska så fort faktiskt och nu sitter vi och har fredagsmys och om det är myys : ) Vi har druckit te och bara slappat framför filmer. Wallander - Tjuven har jag nu sett..

Blev inge jobb för mej idag, kunde inte jobba hela dagen pga att vi skulle till skatteverket och fixa med skattekort och grejer igen men denna gång var det lätt och det gick snabbt eftersom att vi har gjort det en gång innan.. Så vi var hemma kvart i fyra igen så kvällen har varit ganska lång.

Har precis tvättat klart nu också så det slipper vi göra imorn : ) Härligt!

Inget kul inlägg idag heller men har inte så mkt att berätta.. Något speciellt ni vill veta så kan ni ju säga till.. ; ) Förhoppningsvis händer det väl något skoj i helgen som man kan skriva om på söndagkväll..

Btw. så läste jag ut Män som hatar kvinnor i morse när jag väntade på att telefonen kanske skulle ringa så ikväll ska jag börja på en ny men vet dock inte vilken. Det kommer bli svårt att välja men ska nog klara det med hjälp av Deb.

Ha en bra helg ni där hemma!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback