Inne på sista dagen .

Hunnit med massa saker idag (elr igår om man ska se det rätt för kl har visst passerat 00.00).

Började iaf dagen med att åka och handla lite saker som behövdes med farmor, sedan skottade jag, träffade Carro, städade huset, la fram lite saker jag ska ha med mej, träffade Patricia och Sandra, va hos Micke & Angelica - käkade och spelade wii, gick förbi odal och sa hejdå, gick hem, packade lite, kollat på film och slappat i soffan och nu sitter jag här och ska krypa ner i sängen så jag orka med sista dagen imorn..

Sista dagen i lilla Vimmerby imorn för sedan byter vi ut våran vardag mot en mkt större stad, mer regn, rörelse, jobb och mkt mkt skratt i några månader igen : ) Ska bli kul!

Eftersom att det är sista dagen imorn ska jag hinna med lika mkt som jag gjort idag har jag tänkt. Gå en låååång promenad och knacka hus och säga hejdå, kanske kommer jag till just dej?? ; ) Sånt som märks om ni är hemma! ; ) Ett stopp på vägen hos faster Pernilla för lite käk och sedan far jag vidare ut igen. Hemma runt kvällen någon gång och då blire fredagsmys hos grannen. Sova tidigt ska jag försöka med också för kl kommer ställas på ca 04.00..

Deb och jag kommer befinna oss i Norge från och med ca kl 14.00 på lördag till slutet på april någon gång. Exakt datum är inte bestämt än. Det betyder alltså att vi kommer använda våra norska mobilnummer igen så ni vet det! Skriver dom här en gång till för er som inte kommer ihåg när vi befinner oss i Bergen på söndag..

Nej, nu ska jag dra mej till sängen, hoppas verkligen att jag får med mej allt som jag vill imorn också. Har för mej om att det var massa saker jag tänkte på att jag inte fick glömma som jag ville ha med mej tillbaka men nu kommer jag inte ihåg mkt alls. Men tur är väl det för hur vi ska få hem allt det undrar jag det haha.

Godnatt!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback