Långhelg för min del!

Jaha, då var det fredag, IGEN! Jag fick visst långhelg denna vecka. Torsdag-söndag men så äre.. Nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att Deb ska sluta om 10 min så ska jag gå och möta henne på Kiwi och sedan hem och laga mat : ) Sedan blire freeedagsmyyys på hög nivå! :)

Har iaf fårr reda på att jag ska till Övrebö måndag-torsdag nästa vecka och det är väl skönt att ha något och att de är samma ställe är ett plus men det stället? Vet inte varför jag inte gillar det så mkt men jag tänker åka dit och jobba och va glad iaf : ) Kommer nog gå bra!!

Har inte så mkt att säga egentligen men är kommer en låt som spelas mkt här i Norge just nu. Gör den det hemma också??



Hoppas ni får en bra helg!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback