Lite info om hur vi har det här i Norge .

Då var det söndag och kväll igen. Vi sitter i suten med levande ljus och myser typ haha.
Igår började vi morgonen med en morgontur som Vidar sa när vi stötte på honom och efter det åkte vi till stan en sväng.. Grönsakstanten var där och då blev vi glad, vi kom alltså hem med varsin påse fylld med massa grönsaker som: morötter, gurka, purjolök, lök, paprika, champinjoner, vitlök m.m. Mkt mkt gott! :)

Idag har vi städat och tvättat så snart ska vi lägga oss i sängen med nytvättade lakan och allt, så skönt äre!!

Fick våra skattekort i fredags så dom lämnade vi igår men får se hur det är med dom. Alla har tydligen fått olika mkt som de ska dra. Lite konstigt men men det ska nog lösa sej ska ni se..

Har inte mkt att skriva här idag heller så jag slutar nu innan jag tråkar ut er för mkt. Två veckor har iaf gått nu och vi går in på vår tredje jobbvecka imorn. Deb ska till sitt gamla dagis och jag kommer sitta och vänta på att mobilen ska ringa..

Ett stort grattis till min syster som var med och spelade SM idag och gick vidare dessutom. Hoppas på att det kanske kan bli en seger för er med till slut. Var några år sedan vi blev Svenska Mästare så det är väl dags för ett Vimmerbylag nu igen tycker jag. :)

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback