Livet leker under locket !

Deb och jag tog bussen till Bønes idag och jag hittade till min barnehage direkt och det var så kul där :) Underbara barn och de vuxna va också snälla och allt så det har rullat på väldigt bra! Var ute och åkte stjärtlapp och allt idag med och det gick som bara den. Fick ta några smällar för att skydda barnen från att skada sej men det gick bra trost att jag har lite ont nu känner jag men men..

Vi har det bra under årt lock också men man känner skillnad på när man är här i byen än som idag när vi va lite högre upp på ett fjell men sånt funkar också. Iaf än så länge. Alla fick brev hem idag om vad man ska göra för att det inte ska bli värre och allt sånt..

Nej, nu ska vi upp och läsa åra böcker och invänta helgen : )
Godnatt Sverige!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback