Söndag + Match

Då var det söndag, IGEN! Det var inte länge sedan vi satt här och det var söndag. Det är verkligen helt sjukt vad fort det går. Men det gör ju inget. ; )

Igår var vi på stan en sväng och stötte på Emma och dom och snackade lite och de berättade att vi hade blivit bjudna på inflyttningsfest nästa vecka hos några som kom för någon vecka sedan. Det ska bli trevligt : )
Kvällen blev lugn, film, massa te och frukt. Som vi giller!

Vi hade huset för oss själva inatt och det var hur skönt som helst. Så inatt har jag sovit hur bra som helst och varm har jag också varit.. Vaknade runt nio och gjorde badrummet som var vår tur att städa idag så det har vi också gjort. Duktiga tjejer.

Blir mat ganska tidigt idag, runt halv tre redan för sedan tar vi bussen till Åsane för jag ska spela träningsmatch idag haha. Jag vet dock inte vilka vi ska möta, men vad gör det. Vet ju inte om de är bra eller så ändå haha. Hoppas att jag får spela lite och att det går bra. Eftersom att det är så mkt snö här så ska vi spela inomhus, vilket är skönt. Sökte på hallen för att se hur den såg ut och lite och det ser bra ut. Stor hall med en konstgräsplan och läktar till Deb finns också så då blev hon glad för hon är ju såklart snäll och följer med mej : ) Tur det! Ska se till att det kommer lite bilder i helgen kanske från de senaste veckorna och fotbollen.


Det är skönt att både Deb och jag vet vart vi ska hela nästa vecka! Det gillas så man vet när man kan gå upp och allt. Nu är vi peppa på en veckas jobb innan det är helg igen haha. Helt sjukt btw. att det är sista januari idag alltså 1 februari imorn och det ska vi fira här i Bergen. Det är nämligen så att min kära sambo Deborah och hennes kjæreste Sebastian firar hela fem år tillsammans och eftersom att de inte kan fira det tillsammans så ställer jag upp så Deb får en bra dag! Vi ska göra oss en smulpaj och njuta av : ) *mumma*

Ett stort GRATTIS till er! :)

Nu ska jag ladda ladda ladda!!
Ha en fortsatt fin dag alla där hemma!

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback