Söndagkväll i Bergen .

Nu sitter vi i stuen, igen. Just nu sitter vi och tittar på Supernanny eller vad det heter. haha. Blir sängen om några timmar och läsa för imorn väntar en ny vecka och säkert någon/några nya barnehagar. Men det återstår att se om telefonen ringer för än så länge har jag inget jobb alls denna vecka som kommer.

Imorn är första gången både Deb och jag inte vet vart vi ska. Vi kommer alltså få lite sovmorgon imorn och ställer kl på ca kvart i sju så är vi klara till halv åtta då telefonen kan börja ringa. Sen får vi se hur dagen blir.. Lite spännande ju haha ; )

Vi har haft en slapphelg och inte gjort alltför mkt och det har varit så skönt.. Idag har vi städat köket och vårt rum så nu äre lite fräscht här igen iaf. Nu väntar vi bara på att killarna ska ta tag i sina sysslor också men det är väl som vanligt att det tar några dagar innan de gör det om de gör det alls..

Det har snöat lite mer idag och det gillar vi inte. Vi vill så gärna ha vår nu och varmare väder så man inte behöver klä på sej så himla mkt kläder. Tänk vad skönt att bara gå i en tröja eller ännu bättre linne. Våren är efterlängtad men sommaren ännu mer. Jag är sååå sugen på Magaluf just nu : )

Nu ska jag passa på att njuta av den sista timmen i soffan denna söndagkväll. Hoppas ni där hemma i Sverige har haft en bra helg!
// Sofia

Kommentarer
Postat av: sara

JAG ÄR OCKSÅ SUGEN PÅ MAGALUF!! inte långt kvar ;)

2010-01-18 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback