Vilken vecka!

Jag har framför mej just nu. Fattar inte hur jag ska hinna allt som jag vill göra.. Här kommer lite saker som jag vill och vissa saker måste göra innan jag åker hem på lördag:

  • Träffa Carro, Micka, Angelica, fotbollslaget, grannar, släkten, Patricia, Alexandra och många många fler... Alla kommer jag TYVÄRR inte hinna med och det vet jag och det känns jobbigt!! Skulle jag inte hinna med alla och någon av er läser detta så var det inte mening att glömma säga hejdå. Det var för lite tid helt enkelt! Men vi ses ju om några månader igen! ; )
  • Handla saker jag måste ta med mej!
Det finns fööör mkt men jag har bokat upp mej varje minut de sista dagarna nu så jag hoppas på att få så mkt som möjligt gjort iaf!! Stressigt kommer det att bli men det är väl sånt man får ta eller? ; )

Har precis sagt hejdå till familjen som drar tidigt imornbitti.. Hoppas ni får många bra dagar där upp i kylan! : )

Btw. så har vi fixat ny header lite snabbt. Slängde in lite blandade bilder på lite olika saker i Norge. Så får den förbli ett tag framöver nu!

Nej, nu äre dags att röra sej mot sängen, imorn blire en morgonpromenad!!
Godnatt

// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback