1 Mars, 2010 .

Då var vi inne i en ny månad! :) När denna månaden har gått åker Deb hem från Norge och jag blir kvar ytterligare en månad. Jag har inte ens varit här hälften av dagarna denna gång men det är inte långt kvar innan jag också kan börja räkna neråt hah ; )

Det är nu mindre än ett halvår kvar tills Sara och jag åker till Magaluf på bartenderutbildning och snart bara en månad kvar tills jag åker till Egypten med brudarna : ) Har mkt att se fram emot nu så det kommer gå strålande!

Idag är jag ledig för det var ingen som ringde till mej : ( Men vilket väder det är idag, solen skiner och det värmer verkligen. Sitter inne och kokar nu nästan. Var ute en sväng förut och det var inte helt fel det heller. Passade på att slå bort ytterligare lite snö/is på trappan så det är lite mindre risk att man slår ihjäl sig varje gång man ska gå eller kommer hem. Tittade även i brevlådan när jag ändå var ute och värsta brevet låg det där i och det var till mej : ) Då blev jag glad. Turkisk peppar, skvaller- och modetidningar och lite saker från Pernilla : ) Tack så jättemkt!! Nu har jag lite att göra framöver.

Sa senast igår till Deb att tänk vad gutt det skulle va med en svensk tidning nu och ha att läsa. Nu några timmar senare har jag 9 st :D Det gillas!! Så nu ska jag sluta sitta här och luta mej bakåt i soffan, ösa i mig vatten pga. värmen i stuen (JA, ni läste rätt jag klagar nu på att det är FÖR varmt inne) och läsa tidningar och käka turkisk peppar i väntan på att Deb ska komma hem från jobbet. Hon har tidig vakt idag så det är inte långt kvar nu.

Ska träna med Anna senare under kvällen. Vi ska testa på Figur Puls tänkte vi. Får se vad vi tycker om det! Kul att jag har någon att träna med nu! : )

Hoppas ni har en bra dag där hemma i Sverige! :)
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback