Ledig idag, igen!

Usch vad jobbigt. Inget jobb igår och inte idag heller : ( Är det pga vinterferien som är här denna vecka tro? Det tror jag, alla barn går väl inte på dagis när det är lov heller. Men det är bara fortsätta hoppas på att det blir resten av veckan då..

Var ute på en promenad förut och det var skönt. Solen sken och det var så gött. När jag kommer ut från en kokhet dusch öser snön ner.. Konstigt väder? haha. Nu är det mer åt solhållet igen men man vet aldrig hur det kan bli här.

Har snackat massa med Sara idag :) Saknar dej också gumman!!

Nu ska jag snart möta upp Anna för lite yoga så det är bäst jag rör på mej och byter om och lite sånt. Måste hinna med kvart i bussen ju annars blire ingen yoga och det vill man ju inte missa.

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 hoppas jag kan komma snart

2010-03-02 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback