Lön + helg .

Jobbade som sagt på samma barnehage som Deb & Mia i torsdags och igår. I torsdags var det kaos och vi alla var tjuriga på att det inte gick bra och ja allt. Man kan ju inte säga att man var sugen på att gå till jobbet när man vaknade på fredagen där men gick det med inställningen att det kan inte bli värre än vad det var igår och det stämde. Dagen rullade på ganska bra ändå och det var mkt roligare än i torsdags det var gött. Ett stort + var att Deb fick va i min grupp på eftermiddagen. Då blev det mkt roligare. : ) Så denna jobbvecka slutade bra trots allt!

Var även löning igår och det var man ju tvungen att fira så vi gick förbi kiwi och köpte lite godis, nötter, kycklingfile och sånt och det blev riktigt fredagskos. Käkade kycklingfile med potatissallad och det var gott.. : )

Inatt får vi ju inte glömma att blogga lite om heller. Trötta som vi alltid är på fredagskvällarna la vi oss runt elva som vanligt och jag läste och släckte lite senare och när man precis har somnat in och sover vaknade både Deb och jag av att det knarrade loss uppifrån så efter massa klagande och sånt somnade vi 30 min senare igen. Fyfan, fatta vad jobbigt det är.. Men snart flyttar han ut haha ;)

Vaknade runt nio idag och jag var hur trött som helst så låg och drog mej och läste lite i boken som jag har bestämt mej för att läsa ut denna helg så det är bara att sätta igång. Det kommer nog inte va så jobbigt för nu börjar det bli väldigt bra och spännande så jag vill veta vem som är mördaren.

Ja, vad har vi gjort än så länge idag då? Jo, ätit god frukost, kollat på tv, suttit vid datorn och så har vi hunnit med att göra lite nytta också. Eller inte jag kanske men Deb iaf. Hon har börjat packa lite inför sin hemresa som är om lite mer än två veckor eller tre kanske det är. Snart åker hon hem och lämnar mej här iaf :(  Hon har inte mkt kvar i sin lådor nu så jag har övertagit dom med allt mitt haha. Vi har även passat på att städa lite på rummet. Med städa menar jag typ sopa golvet och damma lite. Men det känns bra att vi har gjort lite nu iaf.

Ska snart gå till kiwi en sväng för ikväll ska vi ha lite mys med våra brudar som vi gillar så mkt! :)

Ha en bra helg alla!!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback