Plusgrader och vårkänslor .

När man steg upp för att käka den vanliga frullen igår stod termometern på 10 plusgrader och då blev jag glad och bestämde mej för att bara gå i tröja till jobbet och det gjorde jag rätt i för när jag kom ut var det hur skönt som helst och var varm när jag var framme på jobbet en 25 minuter senare typ. Dagen igår rullade på hur bra som helst iaf även att jag inte va på den avdelningen som Mia och Deb är på. Träffade dom ju på lunchen iaf så det är gött!

Ännu gladare blev jag ju idag när ja skulle käka frulle och tittade på termometern och visaren var uppe på 12:an. Då behövde jag inte ens fundera på att ha någon jacka på mej till jobbet och hur underbart är inte det? Känns verkligen som vår nu de dagarna då man slipper regnet iaf. Jobbet idag var slitsamt men skönt när dagen är klar och det är helg! : )

När vi kom innanför dörren var en soffa borta så nu känner man att det börjar röra på sej och folket börjar flytta ut. De saker som är ens egna tar man och sticker med typ haha. Så nu har vi bara den gamla soffan kvar igen och ingen tvättmaskin och jag har en månad kvar här hahaha. Men det ska jag nog klara på något sätt. Får se hur mkt grejer som kommer försvinna och när. Kan bara har min säng kvar tillslut men den klara jag mej med iaf..
Det blev iaf en löprunda efter jobbet, måste ju passa på när vädret är som det är för imorn kan det vara snö, man kan inte lita på vädret här för det änras hur fort som helst verkligen. Dusch och mat på det och nu sitter vi och lyssnar på The Voice och slappar. Soft ju!

Morgondagen kommer jag börja med att träna men vet inte vad, antingen Figur eller Pilates. Får se vad jag känner för imorn och vad klockan hinner bli innan man kommer upp från sängen och det. Hoppas hoppas hoppas på att grönsakstanten är där imorn också. Var FÖR länge sedan jag fick något av henne nu alltså haha. På kvällen blir långpromenad för Deb och mej. Vi ska traska enda till Sandviken till Mia & Anna för att ha lite "hejdåmys" för Mia som åker hem på söndagmorgon. Hon har alltså jobbat klart nu och lämnar Bergen för en månad i USA och sedan får man se vad hon hittar på. Vi ska ses i sommar i Linköping iaf : )

Kan bli så att jag är ledig i 10 dagar nu. De har påsklov här veckan som kommer nu och då är det alltså inte många barn som är på dagis så det kommer inte finnas så mkt jobb men får väl hoppas på att någon kanske ringer till mej iaf. Man vet ju aldrig. Men är jag ledig så länge så äre bara att hitta på något. Ska bli någon/några fjellturer och sånt. Måste få dagarna att gå ju men det ska jag nog klara av ska ni se.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ni får ha en bra helg hemma i Sverige för det ska vi ha! Många kramar till alla er där hemma!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback