Sista veckan för Deb !

I lördags gick vi som sagt i regnet till Sandviken och det blev lite jobbigt på slutet men vi klarade det och hittade också. När vi kom fram bjöds det på god kladdkaka och massa snack med brudarna. Blev ett hejdå till Mia är som nu är hemma i Sverige men vi ska ses i sommar igen har vi bestämt och det ser vi fram emot!

Igår gjorde vi inte så mkt, jag städade lite på badet, köket, stuen och trappen så nu är det lite renare iaf. Tittade på tv och slappade.

Idag är Deb iväg och jobbar sin sista dag som dagisfröken i Norge och kan tänka mej att dagen rullar på ganska bra för henne. Jag vill iaf att hon ska komma hem nu och att vi ska hitta på massa skoj sista veckan nu. Vill inte att hon ska åka hem ju :'(  Kommer inte ses förrän i mitten/slutet av maj och det är lång tid. Men vad kul vi ska ha i sommar!!  :)

Jag har inte gjort alltför mkt idag. Läst ut ytterligare en bok, tittat på tv och suttit här. Nu ska jag ta på mej regnkläderna och ge mej ut i regnet till Kiwi för att handla lite. Vädret är inte kul här idag. Det är kallt och regnet har öst ner hela dagen nästan. Senare kan det bli lite pilatesträning för min del. Hoppas att Anna följer med om hon inte jobbar.

Ha det bra!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback