Tirsdag .

och solen skiner just nu. Sitter med solen lysande i ansiktet nu och det är inte helt fel. Gick upp som vanligt med Deb idag och hoppades att någon skulle ringa om jobb men ikke. Då är det bara att göra det bästa av dagen helt enkelt och jag bestämde mej för att ta på mej springskorna och ge mej ut och löpa lite. Var ett tag sen så det var skönt faktiskt. Blev lite styrka på det och sen en skön dusch när det väl blev ledig på badet. Alla skulle tydligen in där samtidigt idag så jag bestämde mej för att vänta lite eftersom att de andra hade lite bråttom pga. skola.

Nu har jag iaf kommit ner till stuen och här sitter jag i min ensamhet och läser bloggar, kollar kläder och bara slappar. Blir kanske lite yoga träning ikväll :)

Deb & jag ska vara på samma ställe på torsdag och fredag, det ska bli hur kul som helst. Mia är också där så det blir två dagar med massa svenskar haha. Det gillas!

Glömde skriva att husägaren var här i söndagskväll och hade möte med oss i huset om vad han skulle göra när vi flyttar ut nu och så. Det är två som flyttar i början av april och jag i slutet av april då äre det bara tre kvar och de måste betala massa pengar för att bo här då så vi alla har bestämt oss för att flytta ut innan sista april nu. Kommer kännas tomt efter ett tag men hihi.

Killarna i huset har alltså börjat lägga ut möbler och allt sånt på internet för allt ska ut haha. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra. Känns gött att det är sista hyran, elräkningen och allt sånt vi betalar denna månaden ändå om det är ganska mkt eftersom det är uppsägningstid och sånt men men det får man väl ta. Det var ju inte meningen att det skulle bli såhär precis men så äre nu.

Lönen rullar in på kontot på fredag också och det känns mkt bra :)
Btw. så befinner jag mej i Afrika om en månad och det känns ännu bättre! :) Längtar hur mkt som helst. Ska bli kul att träffa brudarna också!

Nej, nu ska jag sluta här och fortsätta titta runt lite på allt möjligt på internet. Ha en fortsatt bra dag alla!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback