Tjejkväll med lyxmiddag !

Gårdagen var toppen! :) Anna & Maria kom runt halv sex och då började Deb och jag med maten som var värsta lyxig för oss. Kött, ja ni hörde rätt vi åt KÖTT, första gången sen vi kom hit och till det hade vi potatissallad och vitlöksbröd. Det var väldigt gott tyckte jag och de andra två brudarna stod för efterrätten och den har hur god som helst den också. Någon sorts chokladkaka av något slag, mumma! Detta är inte värsta lyxiga middagen för er som läser detta fattar vi ju men ni fattar ju hur mkt vi uppskattar allt när man väl får något lite utöver det vanliga här.

Vi snackade om allt och kollade på film och bara slappade. Trevlig kväll som vi måste göra om! Passa på nu sista veckorna innan folket börjar röra sej hemåt Sverige!

Idag ska vi inte göra så mkt, städa lite och sen ikväll kommer husägaren på besök, får se hur det går och vad vi ska göra. Fattar inte så mkt men men det märks väl det också haha.

Lite uppdatering där! Nu ska jag fortsätta slappa! Ha en bra söndag alla där hemma.

Ett stort grattis vill jag säga till min underbara kusin Robin som fyller år idag också :) Saknar dej, men snart ses vi! <3


// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback