Ni ska få lite bilder för att det är FREDAG !

Det blev inte så kul uppdatering igår så tänkte försöka mej på ett lite roligare inlägg idag. Passa på när man är ledig och inte har speciellt mkt annat att göra. Som jag skrev igår har vi varit här i över ett halvår nu och det har varit ett extremt lärorikt halvår för min del som alltid har bott hemma. Deb har ja flyttat runt lite i sina dar så hon har lärt mej massa bra saker så det är jag väldigt glad över. : )

















Angående vädret så kan jag tänka mej att alla i Norge är överlyckliga nu när regnet har kommit tillbaka under denna vecka. Det har öst ner regn nästan varje dag så snön är snart borta. Skönt att snön är borta men fan va jobbigt att det kommer regna nästan varje dag tills man åker hem nu. Det är ju lika bra att ställa in sej på det iaf så blir man glad om man får en dag eller några timmar utan regn :)

Nej, men så farligt äre faktiskt inte. Visst känns det inte så lockande att gå ut när man ser hur det öser ner och allt men det är bara ta på sej regnkläderna och bege sej. Jag sitter här nu och ska ta mej ut efter detta inlägg och gå och handla lite och det ser jag faktiskt fram emot haha. Eftersom att det är mkt regn så har det blivit varmare också. Mellan 4-6 grader är det iaf så det är inte helt fel. Bara jag slipper frysa så är jag nöjd.

Imorn är det två veckor kvar tills Deb åker hem och shit det låter så extremt lite verkligen och ännu längre när jag tänker på att det är lite mer än fem veckor kvar tills jag åker hem. Det är liksom över en månad kvar haha. Men det kommer gå så fort, det vet jag. Jag kommer förhoppningsvis ha fullt upp här hemma med massa saker iaf så tiden kommer rulla på..

Kommer ju dessutom spendera en av veckorna i april i underbara Egypten som jag bara älskar. Bara tre veckor kvar nu typ. : ) Undra om man kommer få se massa olika saker som är gjorda av handdukarna denna gång också? På bilden här under har våran städare gjort mej av handdukar haha.



Nej, nu ska jag ta på mej och gå ut i regnet. Tar en jobbig promenad på vägen när jag ändå håller på och så en skön dusch efter det och måla naglarna och fixa. Ska nog röra mej upp mot Montana tror jag. Uppför alla trappor och sen den brantaste backen ever typ men det ska bli skoj. haha. Måste få tiden att gå tills Deb kommer hem för då blire fredagskos!!

Ha en bra helg!
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter?:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv din mening här:

Trackback